1 Kasım 2008 Cumartesi

Ofisinde

Senin ofisine bir dava için bilgi almak amacıyla geliyorum üzerimde streç bir kot pantolon ve askılı pembe bir badi var yaz olduğu için içimde çamaşır yok ve meme uçlarım badimden belli oluyor sen masandan kalkıyorsun ve beni karşılıyorsun üzerinde son derece şık bir takım elbise var ve göz geze geliyoruz o anda aklımdan geçen şey sadece senin şıklığın oluyor ve ve beni buyur ediyorsun konuşmaya başlıyoruz ben sana sorularımı soruyorum sende bana bilgi veriyorsun ama bilgi verirken devamlı benim oturduğum koltuğun etrafında daireler çiziyor ve benim yarısı açıkta olan göğüslerimi röntgenliyorsun
benimde gözüm senin önünde oluşan kabarıklığa takılıyor o anda aklımdan seni içime alsam diye geçiriyorum ve kapı çalınıyor sekreterin içeri giriyor çıkmak için izin istiyor ona izin veriyorsun ofiste ikimiz yalnız kalıyoruz ve sen ofisin kapısını kilitlemeye gidiyorsun bende senden bir bardak su istiyorum döndüğünde suyu senden alırken bilerek kaza olmuş gibi üzerime döküyorum artık memelerim tamamen ortaya çıkıyor badim vücuduma yapıştığı için içini göstermeye başlıyor hemen masandaki peçeteyi alıp sözüm ona beni kuruluyorsun aslen göğüslerimi okşuyorsun senin bu hareketin karşında bende kendimden geçiyorum ve senin kravatından tutup dudaklarına yapışıyorum öyle güzel öpüyorsun ki beni kendimden geçiyorum neredeyse ve sevişmeye başlıyoruz bir çırpıda seni soyuyorum sadece bokser şortun kalıyor üzerinde siyah dar bir bokser aletin içinden çıkmak için çaba sarf ediyor senin önüde diz çöküp onu özgürlüğüne kavuşturuyorum ve öpmeye başlıyorum sonra onu ağzıma alıp emmeye başlıyorum sende kafanı geri atıp benim şaçlarımı okşuyor ve inliyorsun biraz sonra beni yukarı çekip tekrar dudaklarıma yapışıyorsun ve bütün vücudumu okşayarak beni soyuyorsun pantolonumu çıkarttığında şaşırıyorsun çünkü içine çamaşır yok e kalçalarımı öpmeye dilinle dokunuşlar yapmaya başlıoyorsun beni zevketen uçuruyorsun ve sonra bein kendine çeviriyorsun tekrar öpüşmeye başlıyoruz ve beni masanın üzerine yatırıp balkutumu emmeye dilinle beni sikmeye başlıyorsun ben zevkten uçuyorum ve kafını kendime daha çok bastırıp sana kendimi iyice veriyorum biraz sonra saçlarından tutup seni yukarı çekiyorum şimdi muhteşem aletin kutumun dudakları arasına geliyor onu elimle yuvasına yerleştiriyorum ve yüklenmeye başlıyorsun oooohhhhhhhhhhhhhhhhh muhteşemsin aşkım seni beni böyle güzel sikmeni hayal bile etmemiştim ve sen içime doğru girdikçe her milimetresini hissediyorum muhteşimsin sevgilim ve git gel yapmaya başlıyorsun bende bacaklarım beline doluyorum ve sanki içimden hiç çıkmanı istemezmişçesine seni kendime çekiyorum öyle hızlanıyorsun ki artık ben dayanamıyorum sular seller gibi boşalmaya başlıyorum sen hala içime girip çıkmaya devam ediyorsun kendi sularım arka kapımı iyice kayganlaştırıyor artık ve sen tekrar bal kutuma inip onu emmeye başlıyorsun ve bir yandan da arka kapıma parmağınla masaj yapmaya başlıyorsun ben anlıyorum sen arkamı muhteşem götümü sikmek istiyorsun ve bana seni götten sikmek istiyorum diyorsun bende hemen masadan kalkıp yede dört ayak oluyorum ve serin çağırıyorum hadi aşkım gel beni bir güzel sik amımı götümü istediğin gibi sik aşkım uçur beni diyorum sana sende gelip aletini arka deliğimin üzerine yerleştirip itmeye başlıyorsun daha öncede arkadan aldığım için zevkle seni içime alıyorum ve daracık deliğimde kocaman sikini hissetmek beni iyice uçuruyor artık çığlık çığlığa bağırıyorum hadi aşkım sik beni parçala sik beni aşkım sok köküne kadar gir içime evet işte böyle daha hızlı aşkım evet ve sende araka deliğimin dar derin sıcak dehlizlerinde girip çıkarken üzerime eğilip memelerim okşuyor ve ensemi öpüyorsun bu beni daha da ateşliyor ve yeniden şiddetle boşalıyorum sende iyice hızlanıyorsun ve arakamdan çıkarıp aynı pozisyonda amıma geçiriyorsun muhteşem sikini ben boşalmaya devam ediyorum ama seninde gelmek üzere olduğunu anlıyorum çıkarttığın hırıltılardan ve hemen önünden kaçıp dönerek seni ağzıma alıp şiddetle emmeye başlıyorum ve sende boşalmaya başlıyorsun ağzımın içinde senin menilerinin sıcak tadı beni mest ediyor seni iyice temizleyinceye kadar emiyorum sende küçülüyorsun ikimizde iyice yorgun düşmüşüz ve ben ofisteki duşa giriyorum temizlenip yeniden yanına geliyorum ve seni ağzıma alıp emmeye başlıyorum ve tekrar sertleşiyorsun sen koltukta otururken sana arkamı dönüp seni yine arka kapımdan içeri alıp üzerinde zıplamaya başlıyorum ve bu sırada bir tıkırtı duyuyorum ama sen farkında bile değilsin beni zevke sikerken sekreterinin gelmiş olduğunu fark bile etmiyorsun ben onu fark ediyorum ve daha yüksek sesle hadi sevgilim sik beni doyur muhteşem sikinle benim ateşimi söndür diye inliyorum biliyorum ki sekreterin bu seslerden sonra bizi izleyecek sende bana karşılık veriyorsun al aşkım köküne kadar soktum filan diye ben zevk çığlıklarımın seviyesi iyice yüseltiyorum bu arada kapını aralığından sekreterin bizi izliyor ve kendi okşamaya başlıyor benim onu gördüğümün farkında değil ama fazla dayanamıyor ve üzerindekileri çıkartıp yanımıza geliyor sen bir an şaşırıyorsun sana ne zamandır sizden etkileniyordum ama bu güne kadar bunarlı açığa vurma fırsatım olmamıştı kısmet bugüneymiş diyor sana sen bir şok daha yaşıyorsun bu arada ben kucağından kalkıyorum ve ona senin sikini yalama şerefini sunuyorum o eğilip senin aletin ağzına alıyor e emmeye başlıyor benim kadar iyi beceriyor bu arada bende onun körpe pembe kutusunu emmeye başlıyorum ve parmağımı sokmaya başlayacakken dur ben bakireyim diyor kendi bakirelik zamanım aklıma geliyor onun kutusun yalarken arka kapısını yalamaya başlıyorum ve yavaş yavaş parmağımı onun arkasına sokmaya başlıyorum bu arda kendi arkamı sana dönüyorum sende baş parmağın arka deliğimde iki parmağın balkutumda elinle beni sikmeye devam ediyorsun aletin sekreterinin ağzında elinde benim iki deliğimin içinde zevkten gözlerini içi parlıyor ve artık sekreterinin arkası delinmeye hazır ona hadi diyorum dört ayak ol siftah edeceğiz şimdi oda beni dinliyor ve yerde domalarak körpe götünü sana dönüyor ama sen oraya girmeden önce benim ağzıma girip iyice kayganlaştırıyorsun aletini ve onu arkasına dayayıp itmeye başlıyorsun bende onun altına ters yatıp kendimi ona yalatırken kendini serbest bırakıp acı çekmemesi için onun körpe amını yalamaya başlıyorum arada senin muhteşem sikini yalayarak zevkimi ikiye katlıyorum ve bu arada sekreterin hiç canın acısını duymadan senin muhteşem sikini götüne alıyor ve zevkten uçmaya başlıyor ve kısa sürede boşalıyor ve bende sıra bende diyorum onunla yer değiştiriyorum şimdi her zaman olduğu gibi yemeyi çok sevdiğim kocaman sik yine götüme girmeye başlıyor ve beni uçuruyor bu arada sekreterinde benim ona yaptığımı bana yapmaya başlıyor bir yandan sen beni deli gibi sikerken oda amımı yalıyor ben yine boşalıyorum ama arkamda kocamana bir sik amımda bir dil ve dilimle körpecik bir bal kutusu aldığım zevki anlatamam sana artık boşalmak üzere olduğunu söylüyorsun hemen seni yine ağzıma alıp emmeye başlıyorum tam boşalacağın sırada sekreterini çağırıp onun ağzına bırakıyorum seni ve bütün menilerini yutmasını sağlıyorum oda tadını seviyor ve üçümüzde bitkin bir şekilde yığılıyoruz kanepeye konuşmaya başlıyoruz sekreterin bakire olduğunu ama ne zaman istersen sana arkadan vereceğini bunun çok hoşuna gittiğini söylüyor bizde gülüyoruz tabiî ki ama senin için çok seviniyorum ben olmadığım zamanlarda sikecek bir göt bulmuş oluyorsun üstelik senden başka hiç kimsenin sikmediği bir delik daracık körpe ve toparlanıp ayrılıyoruz aradan birkaç hafta geçiyor ve yolum düştüğünde yine ofise geliyorum kapıyı çalıyorum biraz bekliyorum tam yoklar gideyim derken sekreterin kapıyı açıyor yarım yamalak toparlanmış bir şekilde ne olduğunu anlıyorum tabi ki hemen zaten sekreterin beni görünce hoş geldin deyip doğru senin odana geliyor ve senin önünde diz çöküp aletin ağzına alıyor sonrada senin kucağına çıkıp oturuyor ve araka kapısından alıyor seni bende gelip onu sikerken aletinin dışarıda kalan kısımların yalıyorum onu bir posta sikip bana bakıyorsun bende hiç üzerimi çıkartmadan eteğimi yukarı toplayıp kucağın a oturuyorum ve tadı damağımda kalan muhteşem aletini içime alıp zevkle yiyorum onu ve kısa sürede boşalıp size veda edip çıkıyorum

5 yorum:

Unknown dedi ki...

mrb ben mert telde sex yapmak isteyen arasın 0536 632 98 66

Unknown dedi ki...

Gec bosalirim 40 dk cvari am got yalamaya bayilirim cildirtana defalarca bosaltana kadar yalar emerim.zevkin.doruklarina cikmak defalarca bosalmak isteyen cidi olan ve gizlilige onem verenler bayanlar ciftler parlak pasifler arayin tanisalim 5335259403 msn dogangunes_7001@hotmail.com

Unknown dedi ki...

BEN ALİ İSTANBUL İCİ TEK BAYANLAR YADA UCUNCU ARAYAN CİFTLER. TANİSMAYA VE BUULUSUP BİRLİKTE OLMAYA ZEVKİN DORUKLARİNDA SORF YAPMAYA NE DERSİNİZ. İSTE BURADAYİM: 0542 314 01 76,,,AMA KONUSACAK VE BULUSACAK CESARETİN YOKSA LUTFEN ARAMA...0542 314 01 76. BEKLİYORUM.

Unknown dedi ki...

slm ben melih yas 25 kulturlu unıversite mezunu yakısıklı bır gencım.
ELİT ve ZENGİN bayanlarla guzel birlikteliklere varım. Gizlilige temizliğe ve guvene onem verırım.
her yasdan ELİT VE ZENGIN bayanlarla ve çiftlerle gorusuyorum.seyahat engelim yokdur.
Çiftlere bekar ve dul bayanlara masaj arkadaşlık ve seks hizmeti veriyorum Ayrıntıları telefonda görüşelim.
Bayanlar ve çiftler çekinmeden arayabilirsiniz.
Her zaman aklınızda ve fantezilerinizde mutlulukla yer alacağım…. Daima mutlu olun….
Telefonlarınızı bekliyorum
05319206748
mavi.deniz.35@hotmail.com.tr.
0531 920 67 48

Adsız dedi ki...

Merhaba değerli full film izle okuyucuları. öncelikle sexhikayeleri.dizimig.com adresine bize bu sex hikayeleri okumamıza imkan sağladığı için teşekkür ediyorum.. bu sitedeki hikayelerin hepsi gerçek sex hikayeleri ve yaşanmış sex hikayeleri kesinlikle. film izle film izleme sitesi