18 Ekim 2008 Cumartesi

Hepsi Kocam Oldu





Benim arkamdan da yeni erkeðim yürümeye baþlamýþtý. Yolda yürürken sanki biri içimi görecekte herkesin ortasýnda orospu azmýþ çýrýlçýplak sokaklarda yarak arýyor diyecekler diye düþünüyordum.


Ama kendimde çaktýrmadan yürürken erkeklerin önlerine bakýyordum. Acaba biri farkedecekte aleti kabarýklaþacakmý diye ama düþündüðüm olmamaýþtý. Tek baþýma Mor Sokaktaki üniversitelilerin takýldýðý bir cafeye oturdum. Ýnanýn kimsenin dikkatini dahi çekmemiþtim.

Hayretler içerisinde arkamdan da kayýnpederim gelerek yanýma oturdu. Nasýl dedi hemen heyecanlýmý. Hemde çok, daha önce neden denemedim ben bunu acaba diye sordum ona. Bundan sonra deneyeceðin o kadar çok þey olacakki yeterki sen benim dediklerime harfiyen uy. Dediðinde hemen tamam demiþtim.

Bu onu güldürmeye yetti. Ve ardýndan sen ne kadar azgýn bir kadýnmýþsýn da ben yanýmdaki azmýþýn tadýna bakmakta bu kadar geç kalmýþým dedi. Bende oðlun alýþtýrdý babacýðým. Oðlun hergün hergün alýþtýrýp birden çekip gidince bende arar oldum. Anlýyormusun beni. Ýyiki de sen beni zorladýn böyle bir iliþkiye yoksa kadýnlýðým 14 ay daha Okan ý beklemeye dayanamayabilirdi.

Tamam diyen kayýnpederimle oradan çýkarak arabamýzý koyduðumuz katlý otoparka çýktýk. Öðle olduðundan kimseler yoktu. Tam arabanýn yanýna gelmiþtikki kayýnpederim arka bagajda bir þey var alalým birlikte dediðinde tamam dedim. Bana anahtarlarý verdi aç bakalým dedi. Bende açmak için eðildiðimde domalmýþtým.

Birden pardösümü belime kadar sýyýrýp fermuarýný indirerek kalkmýþ yaraðýný sulanmýþ amýma dayadý. Bende bekleme sok içime demiþtim. Ve pompalamaya baþladý. Hayatýmda ilk defa yataktan baþka bir yerde hemde halka açýk bir yerde beceriliyordum. Her an bir araba gelebilir veya arabasýný almaya biri gelebilirdi.

Yakalnma korkusuylamý bilemiyorum, yoksa o naýn etkisiylemi ikimizde çok kýsa aralýklarla önce ben boþaldým sonrada o hemen amýmdan çýkarttýðý yaraðýný arkamýzdaki duvara tutarak fýþkýrdý. Bana eðil ve kalanlarý yala dedi.

Bende ilk defa döllü bir yaraðý aðzýma aldým. Hafif ekþimsi bir tadý vardý ve kokusu çok deðiþikti. Ama bir yerlerde duyduðum bir þey vardý. Erkeðin dölleri kadýnýn güzelleþmesine yardýmcýymýþ. Bu yüzden ilk defa dilimdeki dölleri hafifçe yuttum tadý fena deðildi.

Kayýnpederim alýþ küçük fahiþem döl yutmaya ben sana ne döller yutturacaðým bak demiþti. Nasýl yani dediðimde sen yaraða doyacaksýn bende fantazilerimi senle gerçekleþtireceðim dediðinde tamam baba ama annem ne diyecek bu iþe dediðimde hayatýmdaki en þok edici þeyi duymuþtum.

Yavrum annen zaten bunlarý yapýyor biz bazý þeyleri çoktan aþtýk ama oðlum ve sana çaktýrmamaya çalýþtýk. Zaten annende þu anda ablanýn yanýnda deðil. Benim çok yakýndan tanýdýðým bir akrabamýz var. Randevu evi var Bursa da orada çalýþýp gelecek yani 10 gün her türlü yaraðý yiyip gelecek ve dölle banyo edecek dediðinde aðzým açýk kalmýþtý.
Sapýk bunlar diye düþünmüþtüm ama içimden sonra benimde onlarýn içerisinde olduðum aklýma gelmiþti.

3 yorum:

aslan dedi ki...

slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

Unknown dedi ki...

SLM BEN AĞRİDA BİNALİ 05427162407 TELDE SINIRSIZ VE BİR OKADAR HEYECAN DOLU BİR SEKXLE GIRMEYI ARZLYAN 35 45YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ MUTSUZ ŞİMAN BAYANLAR İNLİYE İNLİYE BAĞİRA BAĞİRA BOŞALMAK İSTİYEN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜNÇÜYÜ ARZLYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN TANIŞALM VE SINIRSIZ BİR SEKS YASAYALIM

Unknown dedi ki...

Evli ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0553 233 32 07