18 Ekim 2008 Cumartesi

Karısını Zevkle Sundu

Bu anlatacaðým olay, baþýmdan geçen güzel ama bir o kadarda iç gýcýklayýcý yaþanmýþ bir anýmdýr. Ýsmim ferdi, 36 yaþýnda, yakýþýklý sayýlabilecek, dürüst güvenilir ve sýr küpü denilen türden bir insaným. Sýrdaþ bir yapýya sahip olmam baþýmdan geçen olaylada yakýndan ilgilidir. Bundan 1 yýl önce irc chat kanallarýnýn birinde sohbet ederken Nedim isminde, bana 43 yaþýnda olduðunu söyleyen biriyle tanýþtým. Havadan sudan biraz konuþtuktan sonra konu cinselliðe geldi dayandý.Bana,kadýnlardan olduðu kadar erkeklerden de hoþlandýðýný söyleyince onun bisexual olduðunu anladým.Yarým saatlik bir sohbetin ardýndan Nedim bey,eþininde yanýnda olduðunu ve bütün yazdýklarýmý okuduðunu ayrýca beni çok nazik ve seviyeli bulduðunu yazýnca eþi hakkýnda ona sorular sormaya baþladým.

Eþinin iri göðüslerini,dolgun yuvarlak kalçalarýný ve amýnýn sarý kýllarýný anlatýrken zevkten elinin titrediðini yazýlarýndaki bazý harf hatalarýndan hemen anladým. Kocasýnýn anlattýðý kadarýyla Selma haným;32 yaþýnda iri göðüslü,dolgun pürüzsüz kalçalý,kalýn dudaklý,mavi gözlü kýsacasý sex abidesi bir kadýndý.Bana karýsýyla bir karar verdiklerini,grupsex yapmak için ciddi evli çift aradýklarýný söyledi. Konuþmalarýmýz esnasýnda birkaç evli çiftle birlikte olduðumu söylediðimden Nedim beyin bu talebi bana gayet doðal geldi. Fakat benden istediði þey prensiplerime tamamen ters bir olaydý, çünkü ben iliþkilerimi,heleki evli çiftlerle olan iliþkilerimi asla deþifre etmeyen bu camiada güvenilirliðiyle tanýnmýþ biriyimdir. Bunu onada açýkça anlattým, kim olurlarsa olsunlar onlarý kesinlikle birlikte olduðum diðer çiftlerle tanýþtýramayacaðýmý bunun prensiplerime aykýrý olduðunu söyledim.Benim bu tutumum karþýsýnda Nedim bey þaþýrtýcý bir þey söyledi, ‘’tam bizim aradýðýmýz gibi birisin bizim amacýmýz aslýnda evli çiftlerle birlikte olmak deðil,karýma ve bana cinsel fantezilerimizi doyasýya yaþatacak bir erkek partner bulmaktý,bunu uzun zamandýr arzuluyorduk ama ünlü ve zengin biri olduðum için kimselere güvenemiyorduk’’dedi.Konuþmamýzýn ardýndan Nedim bey sözü fazla uzatmadan mail adresimi istedi birkaç dakikalýk görüntülü sohbetin peþinden telefonumu alarak beni aradý, özel þoförünü göndereceðini, þoförün beni zorlanmadan bulabileceði bir adres vermemi istedi.Özel þoför çok çenebaz biriydi,bana bir sürü meraklý soru sordu,en sonunda sabrým taþtý ve çok çenebaz biri olduðunu sadece arabayý kullanmasýný þoföre açýkça söyledim.Eve geldiðimde kapýyý Nedim bey ve eþi Selma haným birlikte açtý birbirimizi çok kýsa bir süre süzdükten sonra beni oturma odasýna davet ettiler.Ýkram ettikleri üç duble Jack Daniels ve Madlen çikolatanýn ardýndan ortam iyice yumuþamýþtý.Selma haným müsaade isteyerek üzerine daha rahat bir þeyler giyeceðini söyleyip odadan ayrýldý. Geriye döndüðünde üzerinde saf ipekten,iri meme uçlarýný alabildiðine belli eden kýsacýk pembe bir gecelik vardý.Kocasýyla bir an bakýþtýktan sonra gelip yanýma oturdu Eline bir çikolata alýp aðzýna götürdü, öyle bir çikolata yiyiþi vardý ki sanki senin sikinide bu çikolata gibi yalar yutarým der gibiydi. Dudaðýnýn kenarýna bulaþan çikolatayý silmek için tam peçeteye uzandýðýnda onun elinden tutarak kendime doðru çekmemle çikolata bulaþmýþ dudaklarýný emmeye baþlamam bir oldu.O da ayný anda heyecandan titreyen elini hasretle sikime götürüp pantolunun dýþýndan yaraðýmý kavradý. Kocasý bacak bacak üstüne atmýþ bir yandan bizi seyrediyor bir yandanda pantolonun dýþýndan kendi aletini okþuyordu.

Selma dudaklarýný dudaklarýmdan çekmeden bir eliyle pantolunumun fermuarýný indirdi ve zevkten ucu ýslanmýþ taþ gibi koca sikimi sýkýca kavradý ve okþamaya baþladý .Uzunca bir süre öpüþtükten sonra artýk bu kadar öpüþme yeter diye düþünüp Nedimin karýsýnýn sarý saçlarýný kuvvetle kavrayýp kafasýný sikime doðru bastýrdým o da buna dünden razýymýþ gibi, taþ gibi damarlý yaraðýma öyle bir saldýrýp yalamaya baþladýki, bir an bu dünyayla iliþkim kesildi kesin cennetteyim diye düþündüm.Çoktan pantolonunu çýkarmýþ olan kocasý yaraðýmý iþtahla yalayan karýsýnýn arkasýndan yaklaþtý, karýsýnýn bütün ihtiþamýyla ortaya çýkmýþ beyaz pürüzsüz götünü yalamaya baþladý. Seviþtiðimiz koltuk rahat fakat dar olduðundan birden sikimi selmanýn aðzýndan çekip karý kocanýn ellerinden tuttum ve hadi bana yatak odanýzý gezdirin dedim.Selma elinden þekeri alýnmýþ bir çocuk gibi yüzüme bakýyordu.Mükemmel bir yatak odalarý vardý, tavan dahil odanýn üç cephesi komple aynaydý.Üçümüz yataðýn üzerine çýktýk,sýrt üstü yatmamla karý kocanýn sikime saldýrmasý bir oldu.Karý koca sikimi paylaþamýyor deliler gibi iþtahla yalýyorlardý.Selma yý belinden kavrayýp 69 pozisyonuna getirdim, aman tanrým o ne muhteþem bir göttü,hemen dilimi Selma nýn tertemiz ve daracýk kara incisine sokup yalamaya baþladým. Ben götünün deliðini yalarken o kadar zevk alýyorduki sarý kýllarla kaplý amýndan sýzan zevk sývýlarý çenemden aþaðý süzülüp boynumu ýslatýyordu.Selmanýn altýndan biraz daha aþaðý kayýp aðzýmý onun muhteþem amýyla ayný hizaya getirip zevkten výcýk vecýk olmuþ bal kutusunu yalamaya baþladým.Bu duruma fazla dayanamadý sarsýla sarsýla öyle bir boþaldý ve amýný yüzüme bastýrdýki bir an boðulacam sandým. Yüzüm gözüm Selmanýn am sývýlarýyla kaplý olarak yatakta doðruldum ve kusursuz götünü sikime doðru çektim ve dimdik yaraðýmý Nedimin karýsýnýn amýna öyle bir yerleþtirdimki karýsý derin bir ohhh çekerken,baþka bir erkeðin kocaman sikinin karýsýnýn amýna girdiðini gören Nedim bey kendinden geçmiþ bir þekilde yataða boþalýrken bende sikimi Selma nýn amýndan çýkardým ve yüzünü bana çevirip koca sikimi tekrar aðzýna verdiðim anda öyle þiddetli orgazm oldum ki spermlerimin birkaç damlasý Selma nýn aðzýndan taþarak yataða damladý.Orgazm anýnda öyle kendimden geçmiþ olmalýyým ki elime baktýðýmda avucumda Selma nýn sarý saçlarýndan epey bir miktar yolduðumu gördüm.

Ardýndan Selma haným hem temizlenmek hemde birer duble whisky daha getirmek için dýþarý çýkýnca kocasý tekrar sikimi aðzýna alýp iþtahla yalamaya baþladý. Az önceki orgazmýmdan sikimde kalan spermleri iyice emip yalayýp yuttu.Selma elinde whisky bardaklarýyla kapýdan girdiðinde kocasýný sikimi iþtahla yalarken görünce gözlerime bakýp tatlý bir tebessüm ederek bardaklarý kenara koydu ve bizi izlemeye baþladý o da bu duruma fazla kayýtsýz kalamayýp kocasýnýn sikini aðzýna aldý.Kocasý benim sikimi karýsýda kocasýnýn sikini iþtahla yalarken bende arada whiskimden bir yudum almak için bardaða uzandýðýmda aklýma Selma nýn amýndan whisky içmek geldi. Yaraðýmý Nedim in aðzýndan çýkarýp Selmayý sýrt üstü yatýrdým göðüslerinin arasýndan içkiyi yavaþ yavaþ dökerken bende aðzýmý amýna dayadým.

Selmanýn am sývýlarýyla karýþmýþ Jack Daniels ýn tadý bir harikaydý. fakat birden Selma kýpýrdamaya huzursuzlanmaya baþladý :)) whisky amýný yakmýþ canýný acýtýyordu.Bunu anlayýnca bardaðý kenara koyup dilimi Selmanýn amýnýn iyice derinliklerine sokup ne var neyok yalayýp yuttum.Ben karýsýnýn amýný yalamayý býrakýnca Nedim onun bacak arasýna geçip gidip gelmeye baþladý.bir yandanda arkasýna geçmem için bana iþaret ediyordu bende önceden hazýrladýklarý kremi iyice damarlarý çýkmýþ sikime sürüp Nedim in arkasýna geçtim Yaraðýmý yavaþ yavaþ götüne sokarken oda bir yandan karýsýný sikiyordu sikimi nedime köküne kadar sokunca nedimden derin bir oh sesi yükseldi bunu hisseden karýsý iyice tahrik olmuþ kocasýnýn sýrtýný týrnaklayýp kanatýyordu bu pozisyona fazla dayanamayan karý koca ayný anda sarsýla sarsýla boþaldý tam bende boþalacaðým sýrada sikimi nedimin götünden çýkarýp ikisinin arasýna geçtim ve spermlerini yutmak için bekleyen nedim ve karýsýnýn yüzüne boþaldým karý koca spermlerimi yalamak için adeta birbiriyle yarýþýyorlardý.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

slm ben melih yas 25 kulturlu unıversite mezunu yakısıklı bır gencım.
ELİT ve ZENGİN bayanlarla guzel birlikteliklere varım. Gizlilige temizliğe ve guvene onem verırım.
her yasdan ELİT VE ZENGIN bayanlarla ve çiftlerle gorusuyorum.seyahat engelim yokdur.
Çiftlere bekar ve dul bayanlara masaj arkadaşlık ve seks hizmeti veriyorum Ayrıntıları telefonda görüşelim.
Bayanlar ve çiftler çekinmeden arayabilirsiniz.
Her zaman aklınızda ve fantezilerinizde mutlulukla yer alacağım…. Daima mutlu olun….
Telefonlarınızı bekliyorum
05319206748
mavi.deniz.35@hotmail.com.tr.
0531 920 67 48

Adsız dedi ki...

Merhaba ben tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 79 anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda sevismek isteyen bayanlar abla bacı aynı anda sevismek isteyen bayanlar esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler ozgurce seks fantazi gurup yapmak isteyen bayanlar kobra gibi buyuk kalin damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yasli genc bakire dul bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kızlar am yalatmak got deligini yalatmak agzima akitmak agzima bosalmak isteyen bayanlar kol gibi buyuk kalin yarragimi amina got deligine sokmak isteyen memur öğretmen hemsire avukat mimar doktor ev hanimi is kadını yasli genc bakire dul bayanlar gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk coooooook cook coook cooook coooooook cook coook cooook coooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygi anlayis medeniyet temizlik durustluk olsun 24saat arayabilirsiniz dengesiz kararsiz tutarsiz ne istedigini bilmeyen bayanlar asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ankara ankaralı bayanlar ozelede acik wahatsap var saygilarimla 05373215942

murat karataş dedi ki...

Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

arkadaş olabilecek eşi kapalı evli çift varmı , biz çiftiz 32 - 35 iletisim : saffettekiner195@gmail.com

Taner0606 dedi ki...

Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın
Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274