18 Ekim 2008 Cumartesi

Kocamdan İntikam

Genç kýzlýðýmda dolu dolu yaþamý olan biriydim. Severek evlendiðim arkadaþým Eric için her þeyimi verebilirdim . O kadar çok seviyordum ki, bunun için benim yaþamýmda ölçüsü bile yoktu. Evliliðimizin ilk birinci yýlýnda çok iyiydi. Daha sonralarý yavaþ yavaþ azalmaya , bir müddet sonra Eric bulunduðu þirketin genel müdürlüðüne geldikten sonra tamamen kopma noktasýna kadar geldi. Ýþ yemekleri, iþ seyahatleri kadýn erkek cinsel yaþamýmýzý tamamen kopardý. Beraber bulunduðumuz geceler her türlü kadýnlýk fantezilerimi kullanmama raðmen ne yazýk ki Eric ten gerekli ilgiyi bulamýyordum. Bu artýk beni üzmeye baþlamýþtý. Bir gün banyodan çýktýðýmda bir telefon hayatýmýn seyrini deðiþtirdi. Telefondaki ses bir kadýn sesiydi "Kocanýz benim yanýmda gerçek erkeliðini buluyor, ben de ona tüm kadýnlýk hünerlerimi gösteriyorum, Eric artýk tamamen benim kontrolüm altýnda" diyerek telefonu yüzüme kapattý. Bunu kendisine sorduðumda net bir cevap alamadým. Bunun böyle gitmeyeceðini anlamýþtým artýk. Kendi kadýnlýðýmdan þüphe etmeye baþlamýþtým.

Kocamýn evde olmadýðý bir gün yakýn bir arkadaþýmýn evinde verdiði bir kokteylle katýlmaya karar verdim. Çok þýk bir kýyafetle herkesin dikkatini çekiyordum. Partiyi veren James beni kapýda karþýladý parti boyunca tüm gerekli ilgiyi gösterdi. O gece içkiyi o kadar fazla kaçýrmýþtýk ki adete zevkten uçuyordum. Yanýmda bir anda baþka bir erkeðin arkamdan bana sarýldýðýný hissettim. James tam önümde duruyordu. Birden kravatýndan tutarak dudaklarýný dudaklarýmla birleþtirdim. Diþiliðimin tüm hünerlerini göstermek ve ayný zamanda intikam aleviyle yanýyordum. Sýcacýk vücudum artýk iki erkeðin dört eli arasýndaydý. James önden memelerimi öpüp okþuyor diðer arkadaþý da sikini eteðimin altýnda kalçalarýma sürtüyor, bir eliyle de içimdeki dantelli külotumu çýkarmaya çalýþýyordu. Seks ve arzuyla doluydum. Jamesin kaskatý olmuþ sikini bir anda aðzýmla bütünleþtirdim. O kadar büyüktü ki sadece yarasýný alabiliyordum . Diðer taraftan da arkadaþýnýn sikini avucumun içinde kaçmamasý için sýký sýký tutuyordum. O kadar emiyordum ki neredeyse Jamesi getirecektim. Benim kalçalarýmdan kaldýrarak yataða doðru götürdüler. Sikini kalçalarýmýn etrafýnda sürttürerek bir anda içime soktuðunda "Ahhh Ahh dibine dibine vur, erkeðim dibine vur uçur beni ohh hasretim bu yarraða ne olur dayan dibine kadar dayan" diye çýlgýnca feryat ediyor, diðer taraftan öteki erkeðin sikini yutacakmýþ gibi emiyor yalýyor zaman zaman dil darbeleri içinde ýsýrýyordum. Üçümüzde o kadar hýzlandýk ki seksin tüm hünerlerini gösteriyorduk. Beni sýrt üstü yatýrdýlar James sikini aðzýma verdi diðer arkadaþý da amýmýn derinliklerini sokuyordu. Bende bu arada ellerimle amýmý daha da açarak taþaklarýyla beraber dibine kadar kemiðime kadar dayanmasýný arzu ediyordum. "Çok güzel çocuklar çok güzel içime içime daha da sokun ikiniz birden ne olur açlýðýmý doyurun ben yarraða açým" diye yalvarýyordum erkeklerime James zaman zaman sikini göt deliðimin etrafýnda gezdiriyor benden cesaret bekleyip sokmak istiyordu. Fakat tam olarak buna hazýr deðildim . Çünkü amým tam olarak doymamýþtý. Bu erkeklerin siklerinin amýmý doyurmasýný istiyordum. James benim altýma geçenek beni kucaðýna aldý bende taylar gibi zýplamaya baþladým. " Ne güzel sevgilim ne güzel sokuyorsun ahhh dayanýlmaz bir zevk alýyorum Geliyorum ahh boþalýyorum" Bu arada da diðer erkeðim sikini gýrtlaðýmýn dokuzuncu boðumuna kadar sokuyordu. Adeta sikini ýsýrmamý istiyordu. Bende onu kýrmadým elma þekeri yalar gibi sikini yalýyordum. Pýrýl pýrýl kadýnlýðým artýk sýrýlsýklam olmuþtu resmen iþer gibi ýslaklýðým akýyordu. James kalçalarýmý avuçlamýþ sürekli olarak beni kaldýrýp indiriyor indirdikçe siki dibine kadar giriyordu. "Ohh Ohh daha çok daha çok gir sert ol çok güzel nefis baþým dönüyor " diye baðýrýyordum. Üçümüzde kan ter içinde ve nefes nefese kalmýþtýk. Erkeklerim zevk denizinde boðuluyorlar gibiydi. Her ikisini de artýk ayaklarýnýn kesildiðini anladýðýmda kendi ellerimle siklerini aðzýma doðru yönelterek boþalttýrmaya baþladým. Sýcacýk sývýlarýyla yýkanýyordum. Bitkin bir haldeydik. James bana bir sürpriz yaparak seviþmemizi videoya kaydettiðini söyleyince havalara uçtum. Doðrusu bunu kocam gördüðünde ne diyecekti.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

mrb ben mert telde sex yapmak isteyen arasın 0536 632 98 66

Unknown dedi ki...

slm ben melih yas 25 kulturlu unıversite mezunu yakısıklı bır gencım.
ELİT ve ZENGİN bayanlarla guzel birlikteliklere varım. Gizlilige temizliğe ve guvene onem verırım.
her yasdan ELİT VE ZENGIN bayanlarla ve çiftlerle gorusuyorum.seyahat engelim yokdur.
Çiftlere bekar ve dul bayanlara masaj arkadaşlık ve seks hizmeti veriyorum Ayrıntıları telefonda görüşelim.
Bayanlar ve çiftler çekinmeden arayabilirsiniz.
Her zaman aklınızda ve fantezilerinizde mutlulukla yer alacağım…. Daima mutlu olun….
Telefonlarınızı bekliyorum
05319206748
mavi.deniz.35@hotmail.com.tr.
0531 920 67 48

murat karataş dedi ki...

Merhaba ben bir sexs erkeyim benimle her şeyini paylaşacak dürüst samimi kız dul evli bekar bayanlar evli çiftler 3 olmak şartıyla sexste sınır tanımam istiyen arzuluyan herkesi bekliyorum
Tel 0553 480 33 58 msn. Sex_erkeyi@hotmail.com bir mesaj yazmanız yeterli

Unknown dedi ki...

Gizlilik cercevesinde seks için burdayım 05340127397

..... dedi ki...

İstanbul umranye örnek evli dul mutsuz seksi seven bayan arasn 05536173814

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

murat karataş dedi ki...

MERHABA BENDE BİR SEKS ERKEYİM SİKİLMEK İSTİYEN KIZLAR EVLİ BAYANLAR DUL KARILAR KARISINI SİKTİRMEK İSTİYEN ERKEKLER SEKSTE SINIR TANIMAM ARAYIN TANIŞALIM MSN.sex_erkeyi@hotmail.com TEL.0551 621 08 57 YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN Sekste TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR ARAYAN YAŞAR 20 CM YEMEK İSTİYEN CANLARIM
TEL.0551 621 08 57

Unknown dedi ki...

SELAM IST HAKAN KOCASINDAN GIZLI SIKISMEK ISTEYEN BAYANLAR KARISINI PAYLASMAYI TESHIR ETME HEYCANINI YASAMAK ISTEYEN ZEVKLI BEYLER VE CIFTLER NE ISTEDIGINI BILEN HER YASTAN BAYANLAR 541 467 41 52 SKYPE azgin_erkek4

Unknown dedi ki...

Evli ciftler ve bayanlar arayin gizlilik ve guven 0553 233 32 07